Binlerce adayın gündeminde birinci sırada yer alan Kızılay işçi alımı ayrıntıları belirli oldu. Türk Kızılay’ı tarafından yayınlanan duyuruda birbirinden farklı durumlar için alım yapılacağı söylendi. Kızılay davet merkezi işçi alımı müracaat koşulları aşikâr oldu. Pekala, Kızılay işçi alımı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte merak edilen Kızılay işçi alımı müracaat ekranı..
KIZILAY İŞÇİ ALIMI KADROLARI
Web Tasarım Uzmanı
Doktor
Anestezi ve Reanimasyon Uzmanı
Bilgi İdaresi Yöneticisi
Çağrı Merkezi Operatörü
Faydalanıcı Bağlantıları Sorumlusu
Risk ve Ahenk Sorumlusu
Uluslararası Bölge Uzmanı
Çağrı Merkezi Operatörü
Hizmet Merkezi Memuru
KIZILAY İŞÇİ ALIMI MÜRACAAT EKRANI İÇİN TIKLAYIN
KIZILAY İŞÇİ ALIMI MÜRACAAT ŞARTLARI
Web Tasarım Uzmanı
Lisans mezunu olan (tercihen BT, İletişim Fakültesi vb.),
Tercihen Âlâ seviyede İngilizce bilgisi olan (okuma, yazma ve konuşma),
İyi seviyede MS Office ve Office 365 Uygulamaları bilgisi olan,
Tercihen ilgili alanda en az 3 yıl tecrübe sahibi,
Görsel eser estetik yaklaşımı ve donanımına sahip,
Dijital manzara sürece yazılımları ile web görsellerini düzenleyebilen,
SEO bilgisine sahip,
XHML ve CSS üzere işaretleme lisanları bilgisi olan,
Görsel eser estetik yaklaşımı ve bilgisine sahip,
Dokümantasyon ve raporlama bilgisi olan,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış yahut en az1 yıl tecilli,
Seyahat manisi bulunmayan,
Tercihen B sınıfı şoför dokümanına sahip aktif araç kullanabilen.
Doktor
Tıp Fakültesi mezunu, (uzman yahut pratisyen)
Tam vakitli çalışabilecek,
Mecburi hizmetini tamamlamış,
Takım çalışmasına yatkın,
Seyahat pürüzü olmayan,
Yoğun iş temposuna ayak uydurabilen,
Sosyal sorumluluk sahibi,
Temsil yeteneği yüksek
Uluslararası Bölge Uzmanı
Tercihen Milletlerarası Alakalar yahut Siyaset Bilimi lisans mezunu,
İleri seviyede Fransızca bilen (yazılı ve sözlü) (Fransızca lisan yetkinliği test edilecektir),
Tercihen ileri seviyede İngilizce bilen (yazılı ve sözlü) (Dil yetkinliği test edilecektir),
Tercihen ilgili alanda yahut memleketler arası operasyonlarda en az 2 yıl tecrübesi olan,
Tercihen faal SAP kullanım bilgisine sahip,
İyi seviyede MS Office programları kullanabilen,
Kaynak ve kriz idaresi bilgisine sahip,
Kuvvetli bağlantı yeteneğine sahip,
Etkin vakit kullanımı hüneri gelişmiş, sonuç odaklı davranabilen,
Planlama ve tertip yeteneği gelişmiş,
Değişime ve gelişime açık,
B Sınıfı şoför evrakına sahip faal araç kullanabilen,
Seyahat mahzuru bulunmayan,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış yahut en az 1 yıl tecilli olan.
Çağrı Merkezi Operatörü
Lisans mezunu,
Tercihen Davet Merkezi departmanında en az bir yıl deneyim sahibi,
Tercihen müşteri hizmetleri alanında deneyim sahibi,
İleri düzeyde Arapça bilen ve faal Türkçe konuşabilen,
Microsoft Office Programları (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) üzere bilgi idare sistemlerini aktif kullanabilen,
Tercihen data girişi alanında deneyimli ayrıyeten sisteme ya da ilgili formlara data girişlerini sağlayabilen,
Etkin dinleme, empati, geri bildirim ve telefonda aktif irtibat marifetlerine sahip,
Kendini tabir etme mahareti yüksek,
Birden fazla misyon üstünde eş vakitli çalışabilme ve vakit idaresi yeterliliğine sahip,
Etkin irtibat kurabilen,
Sonuç ve tahlil odaklı,
Sabırlı ve gelişime açık,
Analitik düşünme maharetine sahip,
İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı,
İnisiyatif ve sorumluluk alabilen,
Stres idaresi konusunda başarılı,
Takım çalışmasına yatkın,
Askerlik hizmetini tamamlamış. (Erkek adaylar için)