Denizbank bankamatiği paranızı ya da kartınızı yutarsa Denizbank müşteri temsilcilerine durumu bildirmeniz gerekir. 444 0 444 ya da 0850 222 0 444 numarasını arayarak Denizbank müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. İki numarayı da aradığınız vakit öncelikle sesli karşılık sistemine bağlanacaksınız. Sesli cevap sistemine müşteri temsilcisi ile görüşmek istediğinizi belirterek müşteri temsilcilerine bağlanabilirsiniz. Müşteri temsilcisine hangi bankamatiğin kartınızı yuttuğunuzu ve olayın gerçekleştiği saati belirtmeniz gerekir. Bu sayede paranızın ya da kartınızın tarafınıza iade edilme süreci başlatılır.
KONUMUMA EN YAKIN DENİZBANK ATM’SİNİ NASIL BULABİLİRİM?
Konumunuza en yakın Denizbank Atm’sini bulmak için öncelikle pozisyon özelliğine sahip olan bir aygıttan internete girmeniz gerekir. Aygıtınız ile internete girdikten sonra arama motoruna en yakın Denizbank ATM yazarak haritalar kısmına geçiş yapmanız gerekir. Haritalar kısmına geçiş yaptıktan sonra tarayıcınız pozisyon bilgilerinize erişmek isterse bunun için onay vermeniz gerekir. Onay verdikten sonra bulunduğunuz pozisyonun yakınında olan Denizbank bankamatikleri listelenecektir. Bu bankamatikler ortasındaki en üst sırada çıkan bankamatik, size en yakın pozisyonda bulunan bankamatiktir.
DENİZBANK BANKAMATİĞİNDEN KARTSIZ BİR FORMDA PARA ÇEKİLİR Mİ?
Denizbank bankamatiğinden kartsız bir biçimde para çekmek, tıpkı öteki bankaların bankamatiklerinde olduğu üzere mümkündür. Bu süreç için kimlik bilgilerinizi ya da taşınabilir bankacılık ile QR kod süreçlerini kullanabilirsiniz. Kimlik bilgileriniz ile Denizbank bankamatiği üzerinden kartsız süreç yapmak için ana sayfada bulunan kartsız süreçler butonuna tıklamanız gerekir. Bu butona tıkladıktan sonra Türkiye Cumhuriyeti kimlik numaranızı ve cep telefonunuza gelen onay iletisindeki kodu gerçek ve eksiksiz bir formda tuşlamanız gerekir.
DENİZBANK BANKAMATİKTEN PARA YATIRDIM FAKAT HESABIMA GEÇMEDİ NE YAPMAM LAZIM?
Denizbank bankamatikten para yatırdıktan sonra para hesabınıza geçmiyorsa bu sorunun tahlili, sorunun sebebine nazaran değişebilir. Bu sorunun sebepleri ve tahlilleri en önemli şunlardır:
- Bankamatiğin Parayı Yutmuş Olması
Bankamatikler, çeşitli sorunlardan ötürü parayı yutabilirler. Bazen kişi, bankamatiğin parayı yuttuğunu bile fark etmeyebilir. Bu türlü bir durumda kişi, bankamatikten parayı yatırdığı halde paranın neden hesaba yatmadığını anlamaz. Bu sorun ile karşı karşıya kaldığınız vakit müşteri temsilcisini arayarak durumu anlatmalısınız ve bankamatiğin parayı yutup yutmadığını öğrenmelisiniz. Bankamatik parayı yutmuşsa müşteri temsilcisinin de yardımı ile paranın hesabınıza yatırılması için süreç sürecini başlatabilirsiniz.
- Yoğunluk
Tıpkı öteki banka süreçleri üzere ATM üzerinden para yatırma sürecinde de yoğunluk sebebi ile kimi aksaklıklar yaşanabilir. Bu aksaklık durumu, ATM üzerinden yatırmış olduğunuz paranın makul bir mühlet boyunca hesabınıza geçmesine pürüz olabilir. Bu durum, muhtemelen birkaç saat içerisinde çözülecektir. Lakin, birkaç saat geçmesine karşın sorun çözülmediyse 444 0 444 ya da 0850 222 0 444 numarasını arayarak sorunla ilgili müşteri temsilcilerinden yardım almanız gerekir.