Tam 31 yıl önce, 13 Nisan 1994’te arabesk müziğin en unutulmaz albümlerinden biri piyasaya çıktı. O dönemde, sahnedeki enerjisi ve güçlü sesiyle dikkat çeken Güllü, bu albümle müzik dünyasına damgasını vurdu. “Kasımpaşalıyım, eli maşalıyım” sözleriyle hafızalara kazınan sanatçı, albümde yalnızca eğlenceli şarkılarla değil, en damar eserlerle de yer aldı.
Albümdeki Duygusal Zirve: 'Kopamam Senden'
Albüm, dinleyicilere yalnızca hareketli şarkılar sunmakla kalmadı; aynı zamanda arabesk müziğin en derin duygularını da yansıttı. “Oyuncak Gibi”, “Sabah Olmadan” ve “Kopamam Senden” gibi şarkılar, dinleyiciyi adeta duvardan duvara vurdu. Özellikle “Kopamam Senden” adlı eser, yıllar sonra bile duygusal yoğunluğuyla anılmaya devam ediyor. Ancak bu şarkıya çekilen klip, o dönemde pek konuşulmadı.
İlginç Detaylarla Dolu Bir Klip
Şarkının ruhuna tam anlamıyla uygun olmayan klip, izleyicilere absürt detaylar sunuyordu. Klip, Güllü’nün masum ve genç haliyle başlıyor. Henüz Banu Alkan ile “Ünlüler Çiftliği” programında olaylı kavgasını yaşamamış olan sanatçı, ekran karşısında duygularını dile getirirken, arka planda oldukça ilginç görüntüler yer alıyordu.
At Arabası, Boş Rakı Şişeleri ve Sandaldaki Güllü
Klibin başında bir at arabasının altına yığılmış boş rakı şişeleri dikkat çekiyor. O dönemin rakı şişesi etiketlerinin maviliğini hatırlayanlar için nostaljik bir detay olarak kalıyor. Ardından Güllü’nün bir ağacın altında oturduğu sahne geliyor. Ancak dikkatli bakıldığında, aslında bir sandalda oturduğu fark ediliyor. Muhtemelen deniz çekilmiş ve sandal karada kalmış gibi bir görüntü oluşmuş.
Restoran ve Açık Büfe Detayları
Klibin en ilginç anlarından biri, çekimlerin bir restoranın ortasında yapılmasıydı. Arka planda restoranın faaliyetlerine devam etmesi, izleyicilere eğlenceli görüntüler sundu. Açık büfe hazırlıkları, menemen tenceresinin taşınması ve komilerin bir an eksilip bir an çoğalması gibi detaylar, klibi bambaşka bir noktaya taşıdı.
Özellikle sahnelerden birinde, komilerden biri diğerine “La kapağını kapat la, müşteri gelmedi daha” diye seslenirken, bir diğeri ise Güllü’nün performansını dikkatlice izliyordu. Şarkının dramatik yapısına tezat oluşturan bu sahneler, klibi nostaljik bir komedi havasına büründürdü.