Koruncuk Vakfı ve Allianz Türkiye İş Birliği ile “Bir Kız Gelecek, Çocuk Olacak”

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Koruncuk Vakfı ve Allianz Türkiye’nin iş birliği ile başlayan “Bir Kız Gelecek” kurumsal toplumsal sorumluluk programı için hazırlanan reklam kampanyası izleyiciyle buluştu.  Yeni bir yıla başlarken “Birlikte, Umutla” telaffuzuyla toplumsal umudu tazelemeyi amaçlayan sinemada; Koruncuk Vakfı çatısı altındaki tüm kız çocuklarının program sayesinde çocukluklarını yaşamalarının amaçlandığına vurgu yapıyor. Allianz Türkiye, “Bir Kız Gelecek” programıyla Koruncuk kızlarına vereceği yurt, üniversite bursu ve istihdam üzere dayanaklarla geleceğe umutla bakmalarını sağlıyor.

Temel muhtaçlıkları ve eğitime erişimleri risk altındaki kız çocuklarına ‘akademik muvaffakiyet önkoşulu olmaksızın’ ortaokuldan üniversiteye kadar barınma ve bakım hizmeti vererek onların sıcak bir aile ortamında eğitime erişmelerine ve hayata hazırlanmalarını sağlayan Koruncuk Vakfı, bu çalışmalarını gerçekleştirirken Allianz Türkiye’nin de dayanağını almaya devam ediyor. Koruncuk Vakfı’yla iş birliği yaparak çok katmanlı ve uzun soluklu kurumsal toplumsal sorumluluk programlarına imza atan Allianz Türkiye’nin başlattığı “Bir Kız Gelecek” programının reklam sineması yeni yıldan çabucak evvel izleyiciyle buluştu.

Reklam sineması, yeni yıla girerken “Birlikte, Umutla” iletisiyle, toplumsal güzelleşmede ortak umutların rolüne vurgu yapıyor.

Filmde, eğitime erişimleri başta zelzele felaketleri olmak üzere çeşitli ailevi, coğrafik ve ekonomik sıkıntılar nedeniyle risk altında olan kız çocuklarının öncelikle çocukluklarını yaşayabilmelerinin sağlanması gerektiği fikrine odaklanıyor. Kampanyanın sinemasında vakıf çatısı altındaki tüm kız çocuklarına ömür uzunluğu destekçi olma vizyonuyla yurt, üniversite bursu ve istihdam üzere alanlarda Allianz Türkiye’nin katkı sağlayacağına; çocuklarınsa yalnızca gelişim, paylaşım ve tahsil üzere çocukken yapmaları gereken şeylere odaklanabileceklerine vurgu yapılıyor.

Yeni yıla umutla girmeyi simgeleyen reklam kampanyasının kreatif sürecini Concept Reklam Ajansı, direktörlüğünü ise 150 kişilik teknik grubuyla Burak Çaldır üstlendi. Müziklerini FFW’in yaptığı reklam kampanyasının, kurumsal toplumsal sorumluluk programına özel olarak Hey! Douglas tarafından bestelenen müziği, 20 şahıstan oluşan bir çocuk korosu tarafından seslendirildi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Koruncuk Vakfı ve Allianz Türkiye İş Birliği ile “Bir Kız Gelecek, Çocuk Olacak”

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Benn.com.tr ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!